Automatisch betalingsverkeer

Het betalen van leveranciers is bij veel bedrijven nog steeds een manueel proces.

Uit de boekhouding wordt met veel moeite een lijst met te betalen facturen getrokken.

Daarna nog even dubbelchecken als die nu 100% zeker nog niet betaald zijn (een dubbele betaling is bij veel bedrijven immers niet zo uitzonderlijk!).

En dan begint het nog maar pas:
– uw online banking of Isabel opstarten
– leveranciers uit uw online banking zien te matchen aan de lijst uit uw boekhouding
– bedragen overtikken (opgepast met het teken voor de komma, of u betaalt het honderdvoudige!)
–  de juiste referentie meegeven
– de betaling uitvoeren
– daarna in uw boekhouding ergens noteren dat de betaling wel degelijk gebeurd is (het duurt immers een paar dagen voordat u uw uittreksels inboekt).

En dan spreken we nog niet over de mogelijkheid van fraude. Een rekeningnummer wijzigen, en betalingen afleiden naar een andere rekening, het gebeurt niet enkel bij de anderen.

Herkent u uzelf in bovenstaand scenario? Goed zo, want er is een eenvoudige oplossing.
Met Venice boekhouding zijn al deze stappen geïntegreerd in 1 boekhoudpakket. Het volledige proces verloopt soepel, snel en intuïtief. Veel stappen vallen gewoon weg aangezien er niets hoeft overgetikt te worden. De facturen worden automatisch als betaald gezet.

We maakten een kort filmpje van 2 minuten dat u toont hoe het precies werkt.
Kijkt u even mee?

Wens je meer informatie omtrent deze fantastische module, neem dan zeker contact met ons op

Wij helpen je graag efficiënter te boekhouden.